Nieprawidłowości w działaniu usługi lub urządzenia należy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie (bez konieczności odsyłania sprzętu do serwisu).  

tel. +48 91 887 10 01
e-mail: pomoc@locon.pl
(poniedziałek-piątek 8-19, weekendy i święta 10-16)

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować urządzenie i dołączone akcesoria (najlepiej do oryginalnego opakowania, jeśli jest dostępne) oraz odesłać je na adres:

Locon Sp. z o.o.
ul. Tama Pomorzańska 1
70-030 Szczecin

Z dopiskiem: REKLAMACJA.

Formularz reklamacji

Jeśli korzystasz z karty SIM udostępnionej przez Locon, dołącz ją do przesyłki, abyśmy mogli kompleksowo rozpatrzyć reklamację.

Adres, na który ma zostać odesłany naprawiony/wymieniony sprzęt

Jeśli nie znasz nazwy swojego paczkomatu, sprawdź tu: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Uwaga! Pamiętaj, aby dopisać na przesyłce REKLAMACJA oraz numer zgłoszenia, który otrzymasz po przesłaniu formularza. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji.