Nieprawidłowości w działaniu usługi lub urządzenia należy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, które pomoże zdiagnozować czy można rozwiązać problem zdalnie (bez konieczności odsyłania sprzętu do serwisu).  

tel. +48 91 887 10 01
e-mail: pomoc@locon.pl
(poniedziałek-piątek 8-19, weekendy i święta 10-16)

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu zdalnie, prosimy wypełnić formularz, zapakować produkt i dołączone do niego akcesoria do oryginalnego pudełka i odesłać je na adres:

Locon Sp. z o.o.
ul. Tama Pomorzańska 1
70-030 Szczecin

Z dopiskiem: REKLAMACJA.

Formularz reklamacji

Adres, na który ma zostać odesłany naprawiony/wymieniony sprzęt

Uwaga! Pamiętaj, aby dopisać na przesyłce REKLAMACJA oraz numer zgłoszenia, który otrzymasz po przesłaniu formularza. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji.